2008-11-30

Huskorsets kakor!


De finns på riktigt och de är jättegoda!

17 kommentarer:

Anonym sa...

Ja det där var annat det än min kanelkaka som jag försökte förgifta dej med. Säkert särskilt bra för ryggen att äta små kakor.

Marianne sa...

Annat matnyttigt finner vi här: http://pikoforetagaren.blogspot.com/
The Pale Green Womans andra blogg är det.

Hur mår ryggen?

Översättarhelena sa...

Ryggen mår finfint, det gjorde den faktiskt redan före kakfrosseriet!

Marianne sa...

Skönt att höra!

Har du skaffat spikmattan än, då? :-)

Översättarhelena sa...

Nej, men jag ska önska mig en i julklapp!

Cirkux sa...

Oooh riktig svensk fika... *dreglar stilla*

Huskorset sa...

Välbekomme!

Snokis sa...

Är det ballefjongen som skymtar till vänster?

Översättarhelena sa...

Nä, ballefjongarna tog slut direkt.

Anonym sa...

They're real and they're spectacular!! eller hur?

Kan du inte utlysa en tävling där den som kan härleda detta citat får en liten kaka i pris?

Anonym sa...

mm. Pax för lusselellena.

Dags igen på andra sidan sundet...

Nu snart dags för turne. och du har väl lovat att va me?

Helena T sa...

Du har fått en utmärkelse!

http://taubner.blogspot.com/2008/12/prisad.html

Kram! /Helena

Bloggblad sa...

Javisst ja... baka nåt till jul har jag visst lovat...

Översättarhelena sa...

Men vad fint, en utmärkelse, jag är både rörd och skakad! Klart jag är med på turné, Göte, du får ursäkta min senfärdighet. Är det okej om jag ligger några takter efter hela tiden? Och Bloggblad, du är ju köpekakornas främsta försvarare i dessa tider! Vi Som Helst Inte Bakar stöder dig helhjärtat.

Huskorset sa...

Hej! Jag och Kniv-Anders skulle sätta värde på din åsikt i den här diskussionen.

Anonym sa...

Hallå. Kan du inte skriva ett nytt inlägg snart? Har stirrat på de där kakorna i evigheters evigheter.

Översättarhelena sa...

Det är för att ni ska se er mätta på kakor och inte äta för mycket i jul förstår du väl!

Nytt inlägg planeras till i början av mars. (Det är sant!)