2007-09-27

Med fötterna i soffan

Nu är jag så trött så jag verkligen inte orkar blogga, men Lotten säger att jag måste, och eftersom jag är ganska snäll och viljesvag så gör jag det. Den här dagen började finfint men mycket tidigt med överraskningsspelning hos goda vännen Valthornisten, som fyllde mer än man kan tro. Sedan har det klarats av en blogglunch, mingel både här och där och en hel del annat. I högklackade skor dessutom. Men vill ni ha detaljer så får ni snällt läsa hos Lotten, som är en väldigt mycket flitigare bloggare än jag.

8 kommentarer:

Lotten Bergman sa...

Men var är bildbevisen? Dina läsare tvekar och vet inte riktigt om det är sant att du gick i höga klackar en hel kväll.

Lotten Bergman sa...

Läsare: kräv bevis. Skorna är jättesnygga och tårna numera gråsvarta.

görel sa...

Ja, kom igen nu Helena! Jag har sett överdelen av dig hos andra bloggare, men nu vill jag såklart se nederdelen också, i alla fall den nedersta!

Bloggblad sa...

Jag vill också se. För nu när jag har sett dig och vet att du inte är så lång som jag trodde (var jag nu fick det ifrån?) så tror jag på högklackat för din del. Iofs kan väl långa också ha, men jag vet från min långa dotter att hon inte gillar det.

Anonym sa...

Inga tår kan vara ruskigare än mina småtår efter förra bokmässan. De såg ut som fjällande jordgubbar och jag hade inget annat att ta till så jag fick badda dom med Famous Grouse. Observera att jag inte klagar; jordgubbetår är värda en Mässa, eller hur han fick till det, Henke.

Anonym sa...

Högklackat...? Instämmer med kravkören!

Studiomannen sa...

Jag tittade mest horisontellt, så jag noterade inga höga klackar. Var det såna där spetsiga skor/stövlar som gör att man borde haft stortån i mitten?

Din vän sa...

Det var jättekul att träffa er allihop. Och vilken nostalgi att besöka gyllene prag.

Mina bilder från träffen kommer nog i min blogg ikväll.
mvh
RS
kulturbloggen.com